El Progreso publicará unha versión Junior todos os mércores, durante o curso escolar. O novo suplemento do xornal de Lugo terá seccións fixas e outras variables, todas elas encamiñadas a que os alumnos traballen en clase e vexan reflectidas as súas actividades no diario da súa provincia. A sección principal será cada semana un material de traballo para os alumnos, principalmente diso e dos últimos cursos de Primaria, ben como actividade dentro dos colexios ou cada un na súa propia casa.
Outro dos eixos de El Progreso Junior é o certame Escola de Prensa, que este ano aborda a súa segunda edición co antecedente do gran éxito da primeira, na que colexios e institutos de Lugo presentaron máis dun centenar de traballos. Nas páxinas do suplemento, cada semana pulsarase o traballo dos escolares, que se marcan como reto facer o seu propio xornal de 32 páxinas. Os mellores imprimiranse na rotativa de O Ceao a final de curso, do mesmo xeito que na primeira edición.
El Progreso Junior incluirá imaxes das actividades que desenvolven durante o ano os colexios e tamén as noticias que elaboran os propios alumnos sobre elas. Desde este momento, os profesores e titores xa poden remitilas ao correo de Escola de Prensa (escoladeprensa@elprogreso.es).
Cada semana incluirase unha reportaxe sobre os logros dos escolares, tanto deportivos como culturais ou científicos, así como o “English Corner”, unha sección de pasatempos en inglés. A medida que vaian pasando as semanas irán aparecendo outras novidades, porque El Progreso Junior pretende ser un organismo vivo en constante contacto cos colexios e institutos